Az F-Zero hirhedten nehz jtk. Mivel maga a verseny is a maga kegyetlen mivoltrl hres, ezrt az ellenfl versenyzk szndkosan szabotljk a versenynket. De van nhny trkk, amivel kicsit knnythetnk a helyzetnkn.
A gpi versenyzk sebessge
Amikor sikerrel abszolvltunk egy plyt, akkor a kocsink tvesz egy meghatrozott sebessget. Azon a sebessgen mennek a gp ltal irnytott versenyzk.
-
Beginner: 319 km/h
-
Standard: 364 km/h
-
Expert: 412 km/h
Ez egyben azt is jelenti, hogy ha egy adott nehzsgi szinten egy plyn a dobogs helyek egyikn akarunk teljesteni, akkor ezt az tlagsebessget kell nyjtani. Egyltaln nem knny.
Turb start
Ebben a versenyjtkban is van lehetsg gyorsan kezdeni. Ennek nincs felttlen mdja, egyszeren csak nyomjuk meg a B-gombot (gz) a visszaszmlls kezdettl, s gyorsan kezdnk.
Ugyanakkor ez azzal jr, hogy egybl lelassulunk 100 km/h al, s a jrm a maga sebessgben gyorsul be, ezrt szemlyes tapasztalataim szerint nem jr ez akkora elnnyel.
Ugrs
Az ugratk nvelik a sebessget. s ha landolskor megnyomjuk az als gombot, nem vesztnk sebessget, ha fldet rnk.
Az als gomb nyomva tartsa ugratskor azrt is fontos, mert messzebbre repl a kocsi, s ez pldul a White Land II plyn elengedhetetlen.
A htbatmads elnye
Ha egy ellenfl jtkos mgttnk kzel van, az a kp aljn egy "CHECK" sz jelzi. s mivel pontosan mutatja, hogy pp hol van, ezrt lljunk kzvetlen a jelzs el, gy a versenyz nemhogy nem tud megelzni minket, hanem htba is vereget minket, amivel extra sebessget kapunk.
Tltekezznk, tltekezznk!
Ha bajban vagyunk s alacsony az energiaszintnk, a tltllomsnl rdemes lelasstani, hogy tovbb tltsn minket. Utna ellenllbbak lesznk s tovbb fogjuk brni a jtkot.
A villog piros gomb
Vannak olyan gpi ellenfl jtkosok, akik villognak. Velk nagyon kell vigyzni, mert ha tkznk, annak ugyan csak a rszkrl lesz robbans a vge, de a mi kocsink is nagyon megsrl tle. Nagyon nehz, de ha tudjuk, kerljk ki a villog kocsikat.
|